Badvovvar & Robinson!

Robinson va riktigt jävla tråkigt ikväll...
Men så är det alltid när dom som man inte gillar åker ut, ja tålde verkligen inte christians sätt att bete sig på och vara i programmet, men så fort han försvann blev de genast tråkigt att kolla!
Så de blir nog mera en sorts hat-kärlek till sånna människor som honom!
Nu saknar jag han i programmet istället... =D
Sen tycker ja de e lite hemskt att folk ska diskutera så hetsigt efter att dom hatar han m m
Visst han betedde sej som ett svin i programmet, men att folk som inte umgås med han eller känner han håller på å kasta massa skit på han , de e väl onödigt!
Med de menar jag mest att vissa går ju över gränsen.....

Lillgumman sover & hundarna har badat, dom gillar verkligen inte att stå i badkaret å bli duschade :(
Nemo skakar å piper å försöker hoppa ur hela tiden :S
Thule han e så pass lydig så han ser mest bara bedrövad ut och tittar på mej som att "skynda dej matte så ja blir klar snart"
Fick grymt ont i ryggen av att stå böjd över :-/
Minns då ja va gravid å Thule rullade sej i nå jävla diarré :S Då höll ja på å avlida, kunde knappt sitta stå eller ligga efter hans bad på flera dagar :S
Nu har de onda redan gått över =o)

Så fort dom kommit upp ur badet e dom så otroligt lyckliga, dom "skrattar" & skakar sej massor å springer runt å e helt lyckliga :-D
De va länge sen jag såg dom så glada som ikväll efter badet!
Självklart belönas dom med korv å kött! :-D :-D Sen har dom kammats åxo!


Min älskade vän, han som gjort livet värt att leva i 9 års tid nu <3 Finast i världen! :D


Färdigbadad å klar <3

Nemo gick inte att fota i badet, man får hålla fast han å släpper man han i 1 sekund så hoppar han
ur i paniken :/


Men här e han efter badet :-P Sötnosen min! <3

Dom fick faktiskt komplimanger på promenaden idag, en gubbe som fråga vare va för ras,
han tyckte dom va jättefina!
De får dom iof jätteofta! Mina FINA FINA hundar! =)

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack desamma babe! Haft en bra kväll ? :) kram

2009-05-10 @ 00:56:03
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0