Babyvakt! :-D

Nyduschad sitter ja här me nattlinne/eller låång t.shirt äre egentligen, raggsockor/tjocksockar & handduk i håret :-D

Lillan sov medans ja duschade, men jag e sjuukt less på att direkt ja ställer mej i duschen så känner jag att ja måste skynda mej, snabbtvålar in mej sätter schampo i håret sköljer ur & balsamerar och flyger ut därifrån å lyssnar, de går ju inte!
Så idag satt ja å kollade runt på blocket efter babyvakter!
Och jag hittade en som jag mailade på & ska köpa! :-D
Skönt att kunna kliva in i duschen å duscha alt. bada i lugn och ro tills jag hör om hon vaknar då kan ja bara springa ut å stoppa in tutten sen fortsätta badandet i lugn å ro igen !
För nu hör ja ju inte ifall hon vaknar medans vattnet spolar...
Sen kommer de bli skönt me hundpromenaderna åxo, dom kommer verkligen underlättas!
Ja ska börja ta vissa av dom bara kortisar, medans hon sover så behöver hon bara följa me på typ två långa per dag!
Kan inte bli bättre, för ifall hon vaknar medans ja e ute å rastar dom så hinner jag ju ändå in på nån minut :-D

Lääängtar tills den kommer.. =D

Ps. Blir ni som läser min blogg åxo kissnödig varje gång ni kliver i duschen? Eller ska man bada så får man alltid pinka innan, annars blir man kissnödi i badet, å då gåre ju inte att pinka! hahahaha :-P Ds.

Sov gott Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0