2 timmars ledigtid ! *Ahhhhh* LOVELY!

Well hello....Vilken skön dag de har varit idag :-)
Har städat överallt & diskat upp allt !
Jag och lillan har kommit jättebra överens, har gett henne all min tid, vi har skrattat en massa & lekt !
*Hur trött man än är & hur jobbigt allt än är så behöver jag bara titta på min solstråle så blir allt sååå mycke bättre*
De blev en kort förmiddagstupplur, men hon va på ett strålande humör när hon vaknade upp !

Mattias kom hem vid 13 tiden & nu har han faktiskt varit snäll & tagit med sej lillan in till stan en sväng!
Han skulle bara åka fram & tillbaka å prata med nån på Krami, så då fick hon följa med :-D
Kul för henne , hon älskar att åka buss & sen får hon göra nå annat nu när hon har varit hemma å varit sjuk så länge!
Å skööönt för mej som blir själv en stund!
LEDIGTID, Fast den lediga tiden ska jag använda till att Packa ner hela sovrummet i lådor !
Ska även gå en långpromenad med hundara :-D
Kanske även laga nån god middag om jag orkar, känner mest bara för å lägga mej å sova en stund!
Men de ska jag inte göra, ja ska vara duktig å få gjort saker istället :-)

Just nu känns allt bara så himla bra ! ! !
Känner mej lycklig ! ! !


((( Lillebror kommer förbi sen med några fler flyttkartonger & jag undrar om jag inte ska åka å ta hundarna me han då istället, får se !
Ska även skicka me han nå chips påsar som bara ligger å skräpar å inte äts upp!
Och sen ska han få en matlåda med kycklingen jag gjorde & riset som e kvar! )))

Nu ska jag INTE sitta här någe mera....

Puss & Puss & Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0