Vill bli frisk, fast jag har nyss blivit sjuk...

Oj va vi har sovit idag jag och min lilla tjej tror på min teori om att hon vanligtvis när jag e frisk inte vill somna för vi alltid har så mycke å göra å så himla roligt, å vem vill somna när man har som roligast?! ;)
Men idag har jag inte haft nån ork alls, e DÖDS SJUK så de har inte blivit mycke lek å stoj då inte, å då sover hon minsann, vilket har varit riktigt skönt, för jag har sovit med henne ;)

Nu har jag nyss tagit mej ett bad trodde ja skulle få känna mej bättre efter de, men icket! Känner mej lika dålig fortfarande, men nu fryser jag inte längre, nu svettas jag som en gris!
Ska snart ut me hundarna på promenad, för å se om jag blir bättre av lite frisk luft ;) Hoppas!

Har inte en gnutta ork till att kolla på melodifestivalen ikväll heller mår alldelens för dåligt för de :S
Har ätit en Rullkebab från Ali´s , Mattias va snäll å åkte å köpte, misstänkte nästan att de inte skulle bli nån middag idag..fast jag kände då ingen smak av den :(
Allt smakar jättekonstigt :/

Nee nu har jag inte nån ork till att sitta här heller, de rinner tårar från ögonen av dataskärmens ljus!

Sov gott sen! Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0