Vilken dag alltså!

Till slut så tog ja mej iväg till stan iallfall...För att kolla på lägenhet ;)
Missade bussen :( Den åkte mitt framför näsan på mej, men som tur va hade
pappa varit å slängt in en hundring i Markus brevinkast eftersom han hade
slut på bensin, så då kunde han komma å hämta mej iallafall :)

HUUUUR FIN Lägenhet som hellst ;) OjOjOj!
Underbart om man kunde få ha ett eget rum till lillan + stora ytor där hon kan röra sej
och springa omkring i gåstolen, krypa med tiden m m ;) *Åhhhhh*
Men men, får se hur de blir ;)
Kolla kan man ju göra iallfall :D

Vet ju som sagt inte hur de skulle gå me hundarna inni stan, dom e ju rätt så dryga, eller rätt så?!
Dom e drygast i stan ;) hehe, men jag älskar dom mest iallfall!

Va även å åt på Eastern palace, stamkundsstället! MUMS va gott de e, å mysigt å trevlig personal!
Å god mat såklart!

Jag å Markus va även å släppte hundarna så dom fick löpa av sej lite ;P

Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen idag :( Hoppas inte sjuklingsmattias har smittat ner mej :(
Då dööör jag!

Lillan åt lax å potatis idag å hon älskade de!! ;o) En ny favorit ;)
Hon har varit pigg som en lärka som alltid, men de blev en sen kväll ikväll...hon har nyss somnat efter mycke
skrikande å bråkande ;)

Hann precis hem till Rosing programmet åxo! Wiiie, va bra de e ! Ja älskar såna där program! ;)
Mera sånt i rutan! =)

Va mer har hunnit ske idag, ja kommer faktiskt inte på just nu!

Men jag har iallfall haft en superhärlig dag! Men nå sova förmiddag blire inte nå mera, då håller jag
henne hellre vaken, för de blir mycke senare läggdax för både jag å hon om vi somnar sådär på
dagen, även om de va jäkligt skönt! Skönaste jag har varit me om på länge faktiskt!

Träffade Samuel en gammal vän idag åxo å pratade på om allt möjligt, 16 kilo hade han lyckats gå
ner, å ja tjatade om tips på hur han hade lyckats me de! hehe ;)
Min mage vill ju inte riktigt försvinna...
Han berätta även massa annat men nu e jag så trött så nu ska ja bara snabb kolla apan sen ska jag gå isäng!

Imorgon, va händer imorgon, joo då kanske vi ska åka ner till stugan å se pappas nybygge,
vi ska iallfall göra de innan veckan e slut, han ska nju på fika åsså ska ja kolla hure har blivit
vi ha ju vari ovänner han å ja eller egentligen jag å pia hans tjej! (vi e de fortfarande)
Men jaa...skitsamma! Ja vill iallfall se min blivande luxstuga! ;) hehe...
Så ja å lillebror å JennaMaja ska dit , å ev mattias om han vill orkar eller har tid ;)
Kanske Thule å Nemo får följa me åxo! Full bil blire då iof. men men , de löser sej, sa han som sket i vasken! haha

Förrådet måste fixas åxo, för ja å markus ska grejja i hans lgh åxo innan veckan e slut, plus att ja har lova han å
tvätta upp all hans tvätt ;)
Just de ja, bäst ja skickar sms nu som ja lova att jag skulle, så han skulle komma ihåg å boka tvätttid!

Yeah Yeah! Nog svammlat om allt!

Puss Hej å GONATT! ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag kan varken ringa eller skriva sms, helt slut på pengar på mobilen så you know :P kan inte fylla på förrän imorrn heller =/ De gick bra att ta kort igår, hehe.. fotografen fick gömma sej under en filt för evina va livrädd för han hahaha :P

Ja börjar känna mej krasslig :S typiskt.. kram kram

2009-03-04 @ 08:00:56
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0