Utmanad!

Jag blev utmanad av Johanna ;)



Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
-Ta hand om min sjukalilltjej
-Gå promenader med hundarna
-Plocka undan här hemma
-Ta mig ett långbad
-Kolla tv å bara vara sjuk ;)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Slösade upp alla mina pengar på sparkontot på krogar runt om i Sthlm...Levde rövare där nere :P

Fem ställen du bott på?
-Nora
- Umeå
- Örebro
- Hjortskvarn
-Holmsund

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
-Köpa precis allt jag vill ha & familjen (närstående) vill ha!
-Ha hårförlängning jämt
-Bo i värsta lyxhuset
-Ha betjänt å städerska
-Köpa en svinduktig hopphäst å börja tävla igen ;)

Fem personer du vill veta mer om:
Dom fem som vill öppna sej å berätta mera om sig själv!

Jag utmanar:

Dom som vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0