Underbar Söndag!!

Mysig Söndag! ;)
Vi har nyss kommit hem, har varit borta hela dagen!
Jenna Maja e helt slut eftersom hon har varit vaken hela tiden då vi va borta ;o)
Hon har haft sååå himla kul, all uppmärksamhet av alla, hon har vrålat högt å nu börjar hon nog sakta men säkert försöka forma ord ;)
Massa bilder blev de tagna åxo, så dom lägger jag in då ja får dom (inte min kamera)

VI blev bjudna på både middag + gofika ;o)
Har hittat en ny dryck ja ska börja me åxo... =)

Plutt fick äta mat borta idag, hon har bara ammat 1 gång på hela dagen :-)
Men hon åt ett jättelass med mat då vi va borta + efterrätt å dryck =) Duktiga tjej!
Imorse eller till frukost lunch åt hon gröt ;o)
Så nu hoppas ja inte hon sover så länge, så ska hon få amma då hon vaknar sen blire sängen me välling!
Perfa Perfa om de går som jag vill ;o)

Annars så hade vi jätte trevligt, vi pratade massa å kollade på kort å lekte med lillan som fick EN STOR ALF NALLE (Lika stor som henne) och EN MONCHICHI (stor den me) och EN ROSA PANTERN!! ;)

Tiden sprang iväg då vi va där, trodde aldrig vi skulle komma hem såhär sent!

Nu väntar bara lite kvällsmat + prommis me vovvar, sen sova! =o)
Inga hemmauppgifter fick man tid till idag, men de kommer fler dagar ;)

I veckan ska jag in till stan å hjälpa markus me tvätt + att vi ska fixa i hans lägenhet, blev ju ett uppehåll nu då ja å lillan va sjuka, men nu så e vi friska ;o) Så vi kanske redan åker in imorgon!
Får se... =0)

Puss Hej, nu ska jag kollla tv.nu vare e för nå bra program ikväll :P
JAAAA de e ju WIPE OUT & SANNINGENS ÖGONBLICK! UNDERBART!

Ha en superhärlig kväll, de ska jag ha!! Mår som en prinsessa ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0