Sov förmiddag!

Åh nej!
Godmorgon igen ;)
Jag vaknade flera gånger i natt, somnade förresten jättetidigt igår *ahh*
Vaknade vid 8 halv 9 med lilla gnutt *tidigt tidigt*
Sen va vi vakna å lekte å åt frukost/lunch å grejjade på, klädde på oss finkläder (klänning)
å fixade å trixade, sen blev de bestämt att vi skulle åka å kolla på lägenhet! En trea! :D :D :D
Tänkte passa på å göra massa ärenden på stan då åxo, bla lindexpaketet som jag har glömt
varje gång nu i en evighet!
Och sen ska jag köpa en ny digitalkamera! *glad*

Men vad händer å varför sitter jag här?
Inget ljud på telefonen, går å lägger mej (trött som jag e efter att verkligen ha vaknat med tuppen)
och ammar lilla älsklingen min, och vi båda somnar och vaknade nyss!
Hade MASSOR me missade samtal från pappa :S helvete!
Å min pappa verkligen terroriserar, men va gjorde de, ja hade ju på ljudlös!

Å nu vågar jag inte ringa upp, så nu får de bli buss istället, på direkten in till stan ;)
Tur lillan e klar å iordning gjord iallafall ;)
Nu äre bara vovvarna som ska få sej en prommis innan, sen bär de av!
Mot shearwoodskogen (MOT STAN mena jag)

Bråttomt bråttomt äre nu...Skriver senare i eftermiddag/kväll då ja e hemma igen!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0