Sköna Fredag :-)

Guuud va skönt att gå å lägga sej tidigt! :-)
Jag somna nog inte förrens vid 23.30 igår men de va ändå tillräckligt tidigt...
Å lilla älsklingen min somna tidigare än någonsin igår, å guud va skönt att gå å lägga henne så tidigt!
Hon sov ju ändå lika länge idag så :-)
Å de räcker med att vara mamma fram till 21-22 tiden på kvällen, då vill man vara ledig efter en hel dag igång :-)
De behövs verkligen, å jag känner mej som en ny människa idag bara för hon gick å la sej tidigt igår!
Magiska nya krafter!

Hon vakna å åt 2-3 ggr inatt - sen vid 05.40 va jag jättepigg men somnade om eftersom klockan va så lite :-)
Så vakna jag vid åtta istället :-)
Tycker morgonen e svår bara, man vill själv kliva upp å gå på toa, klä på sej m m Men hur gör man de me ett barn på armen :S Måste försöka börja se till att jag kan kliva upp före henne på någe vis så jag hinner me å göra mitt först å sen ta upp henne :-P
De blir nästa projekt!

Har även varit ute me hundarna på morgonen, dom va såå duktiga! :-)
Nemos långkoppel gick sönder igår så nu får han gå i kort, går superbra de åxo.
Han gick ju i kort koppel fram tills han va lite över ett år så han trivs bra me de :-)
Va nog meningen att lång kopplet skulle gå sönder så jag tvingades byta till kort :-P hihi

Skulle egentligen ta bussen till stan imorse, men de blev så stressigt så lillebror ska komma å hämta mej istället :-)
Jag hoppas inte vi blir sjuka igen nu bara, Mattias kände sej riktigt dålig både igår å idag å jag har ont i halsen :-(
Å lite snuvig, men inte mer än så...Lillan har lite hosta :-(

Nee , nu ska jag gå å ge min lilla ängel gröt å markus e redan på väg hit så snart åker vi iväg ut på äventyr, får se vare blir gjort av de som står på schemat! hehe... :-)

Ha en toppen fredag!! Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0