Rastlös...

Jag, Rastlös?! Går inte riktigt ihop va?
Jag är aldrig rastlös jag har alltid fullt upp, men just nu e jag för lat för att göra nåt, men jag har inget annat att göra, inget kul att kolla på på internet , ingen ro att kolla på teve, ingen lust att ta hundarna m m
Skulle nog bara vilja lägga mej å vila, eller läsa, som jag aldrig gör / gjort i hela mitt liv, har inte läst en enda bok tror jag :S

Nu vet jag, Ja ska gå å ta mej ett bad! :D
Skulle behöva bada hundarna åxo, men då blire nog för kallt för dom å gå ut på promenad sen :S Typiskt!
Dom får vänta till i sommar!

Jag har varit ute på promenad, me liten & hundar & mattias!
De va skönt men fruktansvärt tungt å styra barnvagnen i slasket :S Kändes som å va på gymmet i 3 timmar ungefär!
Jag vet, för jag har faktiskt haft års kort på USM , jajjemen! De kunde man inte tro va :-P Men de va länge sen!
Sen har jag ju haft toppkondis förut, red 7 dagar i veckan & tävlade varje helg!
Men nu e jag som en lat degklump, har inte nån ork eller styrka eller kondtion överhuvudtaget! :-(

Jag har åxo Städat Köket, Toan & Hallen å Lagat Mat, Fiskpanetter med potatis sås å grönsaker blev de idag ;o)
Nu ska Mattias Mata Lillan me kyckling å ris tror ja de va, sen ska hon sova en stund efter lite lek :)

Nee, nå bad har jag inte tid med nu, Nu ska jag gå å borsta hundarna, dom lossar vinterpäls av rang!
Sen ska jag städa vardagsrummet & sovrummet + bädda rent sen ta en prommis me vovvarna, skicka mattias på affärn å handla lite av de vi behöver, sen kan jag ta mej ett bad & kolla på teve å vänta på sista promenaden innan sova godnatt! =) De blir bra de ;-)

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0