Pigg som en lärka!

Inte jag, men lilla pippi!
Hon har inte sovit sen jättemånga timmar då vi va ute på promenad idag jag å J :S
Hon måste ju älska livet vi lever eftersom hon aldrig vill slå igen ögonen å sova, utan alltid vill vara
med å se vad som händer å sker ;) hahaha
BUSUNGE!

Just nu så turas vi om att leka med henne, lika bra å hålla hon vaken så länge som möjligt så
kanske hon kan somna för natten sen ;) Hon borde ju göra de, vi va ju uppe me tuppen imorse!
Men man vet aldrig me JennaMaja, hehe

Ja e då svintrött redan nu, helt slut!
Ska bara ut me vovvarna en sista sväng snart sen blire å gå isäng ;)

Har huvudvärk av rang..Så ja hoppas alvisarna hjälper annars kommer ja inte orka gå
me hundarna :S Å Mattias e utsjuk!

Ja vill in till stan å köpa en ny digitalkamera NUUU! så ja kan ta massa bilder ;)
Jag har pengarna, vet vilken modell ja ska köpa, så va väntar jag på?! :D
Skulle vilja få skjuts bara, hatar å åka buss, men Markus har slut på sås i sin bil, så ja
måste ändå åka buss in, å fara å tanka i åt han sen kan han köra runt mej ;)

Kanske ska fara å kolla på en lägenhet imorgon åxo!
En trea, ett eget rum till JennaMaja, men jag vet inte om de e ett ställe som jag
vill bo på, får se hur de blir me de där... =)
Ja vill ju ha en trea men jag vill ju samtidigt bo och trivas me där jag bor ;o)
Men samtidigt är det ju inte de lättaste att få bostad nu har jag märkt, spec när man kräver
bottenvåning m m
Så kanske lika bra å åka å kolla, mjaa får se imorrn!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni får inte lämna holmsund =(

2009-03-02 @ 21:45:47
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0