Migrän ;(

**Trodde jag va nästan frisk igår, men icket, idag har jag stans värsta migrän! Olidligt :(
Å tabletterna ja fick av Snällaste Johanna har jag ju redan ätit upp vid andra migräntillfällen :(
När jag har ammat klart ska jag testa allt på apoteket mot migrän eller så söka starkare från läkare ;)

**Mattias for å snabb handla lite på Konsum nyss, ja hade ju tänkt fara på maxi me brorsan men jag har sån sprängande huvudvärk nu ju så de får bli senare idag om den behagar gå över :)

**Har knappt sovit nåt inatt...Så jag e trött å slö å seg å slut med :S Huvva!

**Men ändå e jag trots migränen på ett strålande humör inombords ;o)

**Igår å inatt blev de mycke ammande, hon klarar sej nog inte många dagar med få tillfällen än...Sen behöver hon så himla mycke annat å äta under dagen om hon ska klara sej på 3-4 mål amning ;o)

**Nu ska jag leka vidare ;o)

Ha en superhärlig dag, i will! =)

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

En blogg är till för att uppdateras du vet det =P haha.. hur är det med dej idag? kramar

2009-03-13 @ 15:47:58
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0