Lördagkväll :-)

Helgerna verkligen springer iväg, även fast man e ledig på veckorna, så känns de som att de är på helgerna man vill hinna me å få massa gjort :-)
Idag har jag inte fått gjort mer än förrådet imorse :-) iallfall nåt iof.

Min telefon har lagt ner åxo :-( SUCK!
De går bara å sms a, för om man ringer till mej så hör man ingenting, eller de låter jag som jag 1000 mil bort även om jag skriker...Å jag som har så mycke räkningar som jag inte ens kommer kunna betala, kommer få vara telefonlös minst en månad :S Drygt, men tur jag kan sms a iallfall :-)

Kollade på Robinson, spännande å få följa ett nytt program känner jag :-) Mer nya program vill ja ska börja!
Liten plutt har badat med pappa medans ja va ute me vovvarna på sista prommisen (mycke skumma gubbar ute i holmsund om nätterna) Ush, de ogillas!!
Sen vare så halkigt så de gick inte å gå nånstans :S Å ja hade inga broddar på mej, livsfarligt!

När jag kom in så tog ja upp lillan från bade å gjorde iordning välling å gick å la ner henne, hon somnade utan skrik me vällingflaskan i munnen :-) Fast hon hann dricka upp allt !
Men nu vaknar hon väl snart 1 gången, sen 10 gånger till, tills ja går å lägger mej å kan ta henne i sängen me mej :-)

E trött på massa strul, personer som inte tar sitt ansvar har jag inte mycke övers till...Ush!
Nu blev jag störd mitt i skrivandet åxo, så nu avslutar jag här! :-)

Godnatt!

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0