Kvälls/Nattkvist!

**Ush va trött jag är!

**Vart bara mackor till middag idag, men ja åt ju rester i förmiddags så!

**Har migrän!

**Kollade på Unga Mödrar tidigare såklart, å jag stör mej sååå himla mycke på Malou Stella, stackars hennes barn, hon vill ju inte ha honom, å han lär ju märka de snart, ush va hemskt de är att se hur hon bara bryr sej om sej själv å sitt liv..Sen stör jag mej på hon som har markus åxo, som inte vill vara med killen om han inte e rik å kan erbjuda henne lyx med hans pengar *grrrr* Otacksamma egoistiska lycksökerska..Blir så less! Jag stör mej ytterst sällan på folk, eller de ska mycke till för att jag ska börja störa mej, men dom där två stör ja mej på av rang nu! Kan ju iof ändras, men så äre ju alltid, har börjat störa mej på många andra åxo som jag haft tålamod med innan :P Behöver nog få va i en störa mej period ett tag tror jag ;)

**Sen va ju MITT favoritprogram Den rätte för ROSING åxo, Å Hugooooo, han e såååå snygg! Jag dör, ja vill åxo vara ung å träffa på Hugo nånstans på nån kryssning eller nåt, en 7 dagars kryssning eller på en utlandssemester eller nåt :P hihi Han e en sån där som man "hängde" me i yngre dar i sthlm, eller sån som man "hängde me på semestern" m m ;) Åhhhh..Ja vill vara ung igen! ;)

**Lilla Jenna Maja har bara ammat 3 gånger på hela dagen idag! Duktiga hon! Men AJ va ont ja hade i ena bröstet nu när jag skulle mata henne nyss, fy tusan alltså, de va sprängfyllt å stenhårt å ömmade, ja fy de vare värsta jag har varit med om, skulle INTE vilja ha silikonbröst kan jag säga, de kände ja på nu, rysligt! haha

**Har varit ute på sista promenaden med hundarna nu

**Pratat med lillebror

**Å nu så ska lillan få bada me Mattias innan hon ska sova..Hon är en riktig liten dyngo´x! ;)

**Medans dom badar ska jag maila iväg nå bilder på snuttan till pappa AKA morfar!

Puss Godnatt & Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hatar oxå malou stella, hon gör ju ingenting själv, hon låter ju inte ens ungen sova med henne, byter inte ens blöja..

2009-03-11 @ 17:06:24
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0