Idag :-)

Har inte hunnit blogga på hela dagen, hinner egentligen inte nu heller, men så länge lillan e nöjd här bredvid mej så kan jag blogga lite :-)
Vill börja med att TACKA Johanna för att hon e den underbaraste människa jag har träffat på i hela mitt liv tror jag, så omtänksam så snäll så godhjärtad å trots allt hon klarar sej igenom dag efter dag själv, så finns hon ändå där när man behöver det! Inga ord kan beskriva vilken HELT OTROLIG människa Johanna är, hur mycke jag än tänker så finns det inga ord som e tillräckliga!

Så Tack , Thule å Nemo skickar hälsningar till din snälla mamma som såg dom å till dej som följde me mej :-)

Va svintrött när jag vaknade imorse, ville bara sova vidare, hehe :-)
E verkligen imponerad av folk som kliver upp dag efter dag med tuppen, helt otroligt alltså!
Åkte in till stan efter lillan hade fått gröt å hundarna hade fått promenera, va hemma hos lillebror hela dagen, sen gick ja ner på stan me han å mötte upp mattias...vi gick å åt, sen åkte vi bussen hem! :-)

Känner mej lite förkyld idag, inge mycke, men jag har haft ont i halsen sen ja vaknade å lite snuvig e jag åxo, men ingen huvudvärk :-) så de går bra !
Hoppas jag inte blir sjuk nu bara, va ju nyss dyng sjuk ju :S

Sen jag kom hem har jag lekt lekt lekt å matat lillan å städat eller röjt undan :-)
Sen blev de en mysig kvällspromenad med Johanna, fast utan Evina för hon hade gått å lagt sej :-P hihi
Blev en oförberedd promenad :-) Men de va trevligt!
Blir alltid så glad inombords av att träffa Johanna, å även om vi är med varann en timme eller två så känns det som max 5 minuter, vi hinner aldrig me å prata om nåt för tiden går så fort jämt! :(

Går bra å sitta här faktiskt, lilla jennamaja sitter nöjd å leker me leksaker här bredvid mej i soffan, ska snart göra lite välling till henne så hoppas jag att hon vill sova sen, hon somnade ju i vagnen då vi va ute å gick nyss :S så nu e hon väl hellst uppe till 23 eller nåt, men hoppas inte, hon verkar lite gnällig så :)
Håll tummarna för mej att hon vill somna!

Nee nu ska jag gå å göra mej nå fika, hungrig som en varg e jag, hela tiden! haha :-) Mat Mat Mat! Ja älskar Mat! :D

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är minst lika underbar! Alltid glad att kunna hjälpa =) kram till er från oss..

2009-03-18 @ 21:44:56
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-21 @ 23:58:41
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0