Hela dagen =)

Goddagens Alla Mina Bloggläsare!

Idag har jag haft en Superhärlig dag! ;)
Vaknade med tuppen vid halv nio, hela familjen klev upp då ;o)
Eller ja nästan iallfall, jag & lillan låg kvar en stund så jag kunde vila bort min migrän som inte hade släppt imorse heller :(
Men nu e jag huvudvärksfri! =)

Mattias gick ut me vovvarna & jag gjorde morgon åt mej och plutt ;)
Sen åkte Mattias in till stan ganska direkt & jag gjorde mej tjusig för å åka på Strömpilen me lillebror! ;)
Markus kom vid 11 tiden tror jag de va, då va liten fortfarande vaken, så vi åt Frukost ihop ja å markus å jennamaja =)
Markus åt Kycklingen jag gjorde häromdagen, jag åt en macka å Lillan åt Gröt me Exotisk pure till å Dryck såklart!
Sen satt vi å pratade lite å gjorde allt klart för å åka iväg mot Strömpilen ;)

Allt gick såååååå bra!! Lilla Jenna Maja va HELT TYST för första gången HELA tiden!! Kors i taket! UNDERBART!
Ja visste inte att de kunde vara underbart å åka bort med sitt barn ?! :) Men nu vet jag! :D
In me allt i bilen, vagn m m ;o)
Sen så bar de iväg, Jenna Maja somnade i bilen på väg dit, då vi kom fram tog ja ur hon och la ner hon i vagnen, helt tyst va hon, vaknade lite, men somnade om rätt så fort i vagnen, utan ett pip! :D *SKÖÖÖÖNT* Så skönt så de inte går att förklaras med ord! :)

Vi handlade mat på Maxi för ca 1000 kr ;)

Sen gick vi vidare till H&M där vi köpte nå grejjer till oss *Hårgrejjer*
Sen gick vi in på Lindex så jag kunde hämta ut mitt paket som man får från Libero, har bara snabb kollat igenom de, men jag såg ju (Evinas Swimpants) där i  ! :P hahahahahaha Så himla Söta!
Sen sist av allt så gick vi in på Systemet så Markus kunde handla till helgen ;)

Lillan sov hela tiden ;o)
Lyfte in henne i bilen igen & vi packade in allt vi hade köpt, hon vaknade INTE!
Sov hela vägen hem i bilen, sen stannade vi utanför lägenhetsdörren , markus hämtade hundarna, in me dom i bilen åsså åkte vi iväg å tog dom nere vid vattnet ;)
Hon sov hela tiden då me, sen väl hemma, hann ja packa in alla matvaror i kylen innan hon vaknade ;)

Ja å Markus testade sittvagnen idag åxo :P Ni ska få se bild! =) hehe..

Efter att Markus hade farit hem så Matade jag lillan me Risgröt + Pure + Dryck! Mumma! ;)
Sen lekte vi efter maten, satte henne i Babybjörn å städade köket, sen har vi lekt ännu mera, plus att hon har kört runt i sin bil, men sen kom hungern, från amningen vid  9 imorse, så då ammade jag henne litegrann *Hungrig liten tjej vare*
Å nu sitter jag här å tar en pause, tror lilldamen börjar bli pömsig igen, så ja ska se om hon vill sova en stund så ska jag fortsätta plocka undan , sen äre dax för vovvarna igen ;0)

Skriver mera sen! Hoppas alla har haft en Underbar Fredag, de har vi! ;)

Puss Hej!

Busar hos Morbror Markus ;)


Jag e Stor Tjej nu å kan sitta Sittvagn ;) Å hålla i mej åxo :P hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0