Härliga dag ;o)

**Härliga dag!!

**Markus for nyss hem, glömde be han om att fixa msn åt mej :( Typiskt!

**Dööör av skratt, Lilla Jenna sitter här bredvid mej å hon har massa leksaker runt sej, men de enda hon ska åt är datorn & alla knappar eller musen till datorn :S hahahahaha ;o)

**Vi har fikat å gått prommis me vovvarna :P Mysit!

**Mötte på en liten SAMOJED valp på promenaden, (jag o johanna träffade på den då vi va ute å gick holmsund runt sist åxo) men nu fick Thule å Nemo hälsa på den å leka lite :P Såå himla söt liten isbjörnsvovve, å tuff va den åxo! Helt orädd, å direkt Nemo skällde så skällde den åxo :) hahaha URGULLIG! Tantens första hund någonsin, så hon passade på å få massa tips å råd av mej ; ) hihi

**Plutt va vaken halva promenaden , sen somnade hon i vagnen å fick sova en stund då vi kom in åxo på uteplatsen, bra de, för hon va riktigt grinig innan ;O)

**Bajsandet har helt tvärslutat så nu måste jag nog köpa nåt som sätter fart på magen åt hon igen =)

**Nee nu ska jag ta å sätta lillan i babybjörn å storstäda, ser ut som jag vet inte vad här hemma :S ush!
Å de e bäst jag börjar nu, för nu e hon sur eftersom hon inte får knappa på datorn eller röra musen :P hahaha
Så nu biter hon på min mobil istället =) skrattar!

Hon e sååå söt så jag Smäller av! =)

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0