Gör som alla andra så e du bra?!

Såg att lillebror ringde , missade de, ringde upp , men då svara han inte.. Så nu ringer han väl då jag har börjat skriva igen! :P hehe

Hade mkt skumma tankar & funderingar igårkväll då ja skulle somna...

För det första
så börjar jag för första gången förstå folk som har lagt ut sina hundar på blocket etc. för att dom har fått tillökning och tiden inte räcker till, har ALDRIG fattat de innan, men jag gör de nu :(
Tragiskt nog så är det HELT sjukt jobbigt med hundar + barn, man hinner inte, man orkar inte, de går inte att få ihop dagarna :S Om man inte kör slut på sej själv dvs!
Så mina tankar började segla iväg på att sälja NEMO, men de går inte, ja kan inte, han skulle aldrig få de bra hos nån annan :( Å ja älskar han å nee, ja kan inte, spelar ingen roll hur jobbigt de är, jag måste bara klara av de!

De andra jag tänkte på igår va hur störda (alla) människor här uppe är, de e helt sjukt va annorlunda de e söderöver, alltså tänket på folk, va tänker man med här uppe egentligen?! Här ska man vara på ett visst sätt, man ska bete sej på ett visst sätt för annars e man annorlunda å konstig och så måste de pratas!!! Bedrövligt å tragiskt! Kan inte alla bara får vara den dom vill vara å bete sej å göra de dom vill göra, och kan man inte TYCKA OM de??? Va äre som är så svårt me de egentligen? Jag undrar verkligen de!
Orka bete sej och göra de som "alla andra gör" för att "de är ju rätt" då eller?! Gör de som känns bra, de du vill & de som får dej att må bra istället för att vara en i mängden så de slipper pratas om "varför gör hon så, men såå hemskt" hur kan hon klä sej sådär" hur kan hon säga så/tycka så" m m

Nu ringde lillebror upp så nu tappa jag bort mej...

Adjöken å ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0