Godförmiddag! :-)

Känner mej inte pigg, så ja skrev sms till mamma att jag inte orkade me att åka å göra ärenden idag! :-)
Nemas Problemas!

Va ute me hundarna på promenad tidigare, underbart väder! Drygt å känna sej såhär :S
Dom va sååå duktiga! :-)

Lillsnuttan somnade nyss, så nu lär hon ju sova ett tag, eftersom hon har varit vaken sen vi klev upp imorse :)
Skönt då ska jag passa på å röja undan lite här hemma, sen lägga mej å vila, välbehövligt vill ja lova!
E helt slut me, fast först ska vovvarna få gå en till prommis, lika bra å passa på medans hon sover :-)
Mattias ligger åxo å sover...Eftersom han valde att inte sova nåt inatt!

Risigt me pengar har jag åxo :S Å ja har fått en skyhög elräkning, va har hänt me elen egentligen?! De kostar ju fan skjortan nuförtin! :O
Fick även internet räkning från både mitt trådlösa som jag har på ca 700:- sen på de vanliga som mattias ville att vi skulle ha på 2700:- en halvårsräkning vare :S eller års eller vare nu va :-(
Åsså lillans sprutkostnad på ca 600:-
Fy tusan!

Hungrig som en varg e jag åxo, men jag har inte ork att laga nåt :S
Så de kanske får bli skräpmat, känns inte bra för figuren, men ibland (rätt ofta) så måste man få unna sej :-P hehe
Dom har ju nya ägare på H grillen har jag sett, med hemkörning! LYX! :-) Men livsfarligt!
Kommer ihåg i Örebro då både Max, Mac donalds + massa andra restauranger hade hemkörning, faan va man käkade skräp då alltså, va troru en lördag efter fest när man vaknar upp, ringer max hemkörningen, tonvis med smältost, plusmeny m m , bara ligga i sängen å vänta, sen plingar de på dörren, å där har man helt nygjord maxmat!
*De kallar jag LYX*

Nee nu ska jag gå å göra nån nytta! Även om jag bara känner för å vara lat! :P

Puss Hej å ha en mysig dag i de fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0