Går inte...

Jag har inte skrattat såhär mycke på länge, hahahaha ;o)
De går inte att städa med mitt bustroll :P
Hon vägrar åka babybjörn idag...
Så jag la hon på golvet på "en härlig plats" där satt hon å lekte en stund, så ja hann stoppa in nå kycklingar i ugnen
Sen vart hon less, så då låg hon där å lekte en stund, medans ja hann städa diskbänken *WOW va mycke*
Nee de gick inge bra för mej ;o)
Så då gick ja å amma hon, andra gången idag *Åt inte så mycke*
Sen satte ja hon i vagnen, å styrde me mej henne överallt där jag va, funkade ganska bra eftersom hon tyckte de va roligt å hålla i vagnen medans vi åkte runt :P haha

Men nå mycke städning hare inte blive av, hon vill ha 100% uppmärksamhet hela tiden, så ja får vänta tills hon vill somna en stund ;)
Vart lite fruktstund i soffan ;o) De uppskattades =)

Nu ska jag trötta ut henne så hon vill sova en stund så ska jag fortsätta städa de ja hinner me tills mattias kommer hem, sen ska jag göra klart kycklingen, de blir gott me kyckling med stark unclebens sås+ ris idag *MUMS*

Bilder på mitt BUSFRÖ kommer nu... =) hahahahaha

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0