Fy vilken hemsk Förlossning!

Då va den här dagen över :-)
Slitsam men ändå härlig på nå sätt!
Har städat HELA lägenheten själv!
Tagit hand om hundar & lilla och varit ute på promenader med både vagn å hundar själv!

Knappt suttit ner en stund, så de va tur jag vilade massa på förmiddagen :-)

Nu har jag nyss gjort korv å bandspagetti, eftersom jag inte har hunnit äta nåt, men man får
passa på när liten sover :-)
Hon drack supermycke välling å somnade rätt så lätt men ändå med skrik!

Nu ska jag springa efter Mattias å se efter så han plockar bort efter sej varje gång han drar fram
så slipper jag städa så ofta å mycke!

Bedrövligt när jag läste på VK tidigare, om killen som fick stryk i Holmsund, att han inte minns
nåt nu å att han frivilligt följde med i bilen för att få ännu mera spö & att han inte begär skadestånd!
USH & FY För den där världen!

Hade fått brev till min brorsa idag :-) Av en mkt speciell person som funnits i mitt liv väldigt länge!

Syrran verkar ha haft en FRUKTANSVÄRD Förlossning, att först ligga och gå igenom hela proceduren i flera timmar,
ända fram tills de e dax att krysta ut barnet (UTAN NÅN BEDÖVNING) för att sedan få höra att navelsträngen kommer först, så de blir akut panik kjejsarsnitt!
Robert trodde både Malin & Barnet skulle dö, men nu ligger dom kvar på BB i Stockholm och alla mår bra, så jag ska ringa henne imorgon å höra mera om allt, men fyy alltså för att vara med om en sån där förlossning, tyckte de va nog jobbigt trots att min gick ganska lätt! :-(

Nee, nu ska jag kolla lite på efterlyst, å göra mej nattklar i nån paus, sen sova!

Imorgon ska jag åka in till stan & göra massa me min brorsa, sen ska jag träffa Carina på stan :-)
Så ja hoppas de blir en natt med mycke sömn, så jag är pigg å utvilad tills imorgon, för idag har jag
varit mer död än levande.

Sov gott Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0