Full Rulle ;)

Poh... Vilken dag!
E helt slut me känner jag, å ändå e jag långt ifrån klar ;)
Natten va rätt så dryg även fast jag gick å la mej tidigt!
Sov till typ 10 imorse ;)
Har varit å promenerat massor idag me hundarna, skönt me bara 1 promenad kvar! *Ahhh*
Sen så har jag rensat i lägenheten, Markus behöver massor me saker till sin lgh, så jag håller
på å gå igenom här uppe va som finns som vi inte använder eller behöver å som kan passa
i hans lägenhet, sen blev de tillslut så att jag STORSTÄDADE HELA lägenheten + dammsuga
helt själv!
Har även lagat middag + att lillan idag har fått äta både gröt m tillbehör + pasta/broccoli med tillbehör ;)
Mums! ;)
De som e kvar att göra e färga håret, som ja ska göra då Mattias kan avlasta mej me lillan,
sen ska vi även ner i förrådet å sätta igång, de va de som skulle gjorts idag, men ja fastnade me annat!
Hehe, men vi hinner me endel ikväll iallfall ;)
För i veckan ska jag ju inreda me lillebror å då behöver han grejjer härifrån ;)

Imorgon ska jag ut å promenera barnvagn med den bästa av dom bästa : Johanna!! :D
Hoppas på en tidig morgon å en bra natt så ja hinner me å fortsätta vara sakletare i förrådet till
lillebror imorrn ;)

Nee nu har jag en liten kyckling här bredvid, som ligger å e riktigt dryg me Thule, hahaha ;)
Stackarn, han ligger å sover å hon ligger tätt intill han å vi alla sitter å trängs på soffan, jag sitter
på typ 2 centimeter å dom tar upp resten, å hon pratar högt å skriker å gapar å sliter han i håret å
rullar in i han å håller på :P hahahaha ;) Han bryter ihop!
Så nu ska jag rädda han!

Ps. Lilla Jenna Maja vinkade idag :P hahaha ;o) Huuur sött som hellst Ds.

Puss Hej! Ja har mkt å göra så ja tror inte ja kommer skriva någe mera ikväll, fast man vet ju aldrig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag undrade just vad då har hållt med idag din storskurk :P

2009-03-01 @ 21:29:06
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

GodMorgon min tupp vän =) Fy fan alltså vad jag är trött. Evina vaknade vid 2 och hade bajsat av rang, när fan ska detta ta slut =( Värsta sunk vädret är det idag oxå.. men en promenad bör inte stoppa oss :P

kram bästa du

2009-03-02 @ 07:53:31
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0