Blöt om sockarna e jag :S

Fy vilket slask å plask de är ute nu, märks att de närmar sej min födelsedag!
Ja har alltid fyllt år i slask å plask väder :S
Huvva!!
Hundarna blir såå himla smutsiga å blöta å de blir flera tvättkorgar efter alla handdukar man måste torka dom me
varje promenad...Soffor/sängar m m blir smutsigt å blött!
Men så hare vari nu i flera års tid, så man börjar på va van å ligga i blötgruse vissa nätter :-P
*Dirty* haha :-) Smutsigt alltså!

Folk kan heller inte tänka, blev irriterad på allt å alla den här promenaden :S
Har man nån bakom sej så springer dom fram...Har man nån före sej så sniglar dom sej...
Å en kille va bland de drygaste jag har mött, han stod först bara stilla...så då vände vi, nehe då kom
han jagande efter oss, så då stannade jag å gick på sidan av me hundarna så dom inte skulle
skälla, då stannar han, - vilka fiina hundar!!! åsså står han bara där!!! Tills mattias sa, ba: -lika bra att du går iväg...
då sniglar han sej fram... :S SUCK!

Stackars Nemo har pinksjukan åxo :( Märkte inne att han började gnälla, han gör aldrig de om de inte är kris...
Så ja skyndade å klä mej å förstod ganska direkt att de va "pinksjukan" han hade fått...Han har haft de sen han va liten :S Ingen aning om vare är för nåt, men några gånger per år får han de...(som diarre) fast kiss!
Sprang ut å väl ute pissar han direkt, utan att lyfta på benet, sen stressar han fram några steg å kissar igen, å igen å igen, ca 25 ggr på typ 1 minut...helt stressad å nervös :S
Vet inte va som e fel... =/

Snart äre Unga mödrar sen äre Rosing ikväll *JIPPIIIE* mitt favoritprogram!

Nu ska jag röja undan i röran!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0