Besök av Mormor ;)

Sådärja, då har Mormor åkt hem & JennaMaja har somnat av utmattning :P
Som mormor fick kämpa för att få henne att sova alltså, hahaha ;)
Mamma kom vid 11 tiden idag ;o)
Så jag har varit barnledig hela da´n *Skööönt*
VI har bakat Mockarutor, Som blev jättegoda!
Jag skulle baka, men jag e ju sämst så de blev mamma som fick göra allt tillslut, hihi ;)
Men som mamma sa, man får göra lite i taget åt gången tills man kan :P
Ja läste ju fel på receptet så mamma fick dubbelkolla, fast jag va helt säker, men de va ju
fel såklart!
Sen så har vi fikat å pratat å kollat kort från thailand å varit ute på långpromenad me
hundarna & liten, mamma trodde hon skulle vilja sova en stund i vagnen eftersom hon varit vaken
hela tiden, men nej nej, inte Jenna Maja inte, hon vill aldrig sova, hon kan ju missa nåt :P hahaha

Vi pratade mycke om de där, å ja försökte få råd å tips av mamma, men hon vet inte va man
ska göra, hon verkar inte finna någon ro i kroppen tyckte hon :( Men de går väl över med tiden
säkert ;)

Fick mycke fina Billabong & Ed Hardy presenter av mamma ;o)
Både ja å Mattias å Lillan fick Snygga Kläder + godis =) *tack tack bästa mamma*

Om ca 1 vecka beräknas min syrras lille bebbe titta ut :P
Hon fick ju Max en månad för tidigt, eller om de va mer, ja minns inte riktigt, men nu verkar hon få vänta tiden ut,
dom funderar på namn å mamma vill ju att hon ska heta SAGA, men Malin tänker bara på Arboga barnen då
Max å Saga...men de gör ju inget säger mamma... =)

Nee nu ska jag kolla runt lite på internet, sen vaknar nog lillan snart å då blire prommis igen!
Sen Gomiddag & Melodifestival *Ett måste att kolla ikväll ju* ska tillome tvinga mattias att kolla!
Frågade mamma va hon tyckte om "Snälla Snälla" låten, jaa den va väl inte den bästa sa hon, men
hon som sjunger tålde hon inte, hahaha ;) BEDRÖVLIG sa hon, hon hade visst varit å skulle se
henne en gång, men hon fick lov å gå mitt i allt för hon kunde inte sitta kvar å lyssna, hon va bedrövligt
dålig sa hon ordagrannt! =)

Yeah Yeah, Ja har haft en toppen-dag!



Puss Hej & Här kommer lite bilder som jag tagit under dagen då Mormor/Mamma & Lillan Lekte på Golvet ;)
Mamma va inte så brun som jag trodde, men ändå brun, å Billabong tröja hade hon på sej åxo, hahahaha :P
Lillan fick byta kläder under besöket, då hon dreglade ner den svarta dressen och blev helt blöt :0)






Kommentarer
Postat av: Johanna

ja du har ju en sån där bra hög gå stol..vars har ni hitta den där? ser ut som lill pippi är på väg att krypa iväg snart =) Åh va härligt med såna kläder, älskar ed hardy, dom är såå fina :D

kramar

2009-03-14 @ 17:16:55
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh kan hon sitta själv nu förresten? =)

2009-03-14 @ 19:41:36
URL: http://johannaevina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0