Åh va jag e slut :( Skulle vilja ha en betjänt!

Gahhh... Poooh...Fjoooo...Totaly finished with!

Nu har jag städat hela lägenheten & bäddat rent med några pauser, då kroppen sa ifrån tydligt!
Har även gjort frukost lunch både till mej å mattias & lillan !
+ massa omgångar te till oss ;)
E helt slut, å hundarna går runt bena å gnäller så nu måste jag bara dricka upp mitt te sen ut me dom,
å när jag kommer in antar jag att de blir lek me lillan, svetten forsar å ja mår sååå jävla risigt!!

Ska bli skönt å gå  å lägga sej ikväll, längtar redan tills de e morgon dag, att vara sjuk e inte nån höjdare, man vill bara somna å vakna nästa dag å hoppas på att man e bättre ;)
Tror jag ska fråga om mattias kan bada me lillan ikväll åxo, skulle behövas!

Hon mår annars jättebra, eller jaa lite rastlös e hon nog, hon sitter med mattias vid datorn...
Har lite hosta å nyser å snorar lite då å då, sen e hon JÄTTE röd i rumpan åxo :(
Så hon e utan blöja nu.. =)

Nee nu måste jag gå ut me hundarna :(

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0