39.7 graders feber!! :(

Min lilla älskling är SJUK! Jätesjuk!
Hon har varit vaken nästan hela natten, men utan att vara skrikig, bara lite som vanligt typ...

Sen kände jag imorse vid åtta att hon va huur varm som hellst!
Så Mattias kollade Febern, 39.7 grader hade hon! :( Lillstackarn!

Hon har bajsat hur många gånger som hellst på morgonen åxo, möjligt att de e tand på G,
fast hon har inte haft några andra tecken på de, men vem vet, de kanske bara spricker upp
å ploppar ut en eller två imorrn, man vet aldrig ;)

Hon har iallfall fått alvedon och då gick febern ner till 38.8 fortfarande hög feber men
ändå mindre :)
Nu har hon lyckats somna sen imorse ;)
Så ja hoppas hon får sova en stund nu, idag e jag glad att jag ammar!
Hon vill inte ha nåt annat än mammamjölk idag, å de e då tur att jag har de,
annars hade de blivit jobbigt att få i henne vätska m m

Jag känner mej dålig idag jag med, Mattias har smittat oss!
Har ont i halsen, kan knappt svälja, så ja lär väl få halsfluss :S
Å huvudet håller på å sprängas, men de sköna e att när man har
nån liten som e sjuk så känner man inte sin egen smärta, bara hennes!

Jaja jag har inte tid å sitta här!
Ska äta frulle nu, sen ta hand om sjuklingen!

Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Indra

Stackare, har ni också drabbats nu. Jag börjar själv återhämta mig så sakta, men det verkar som halva landet ligger sjuka just nu.

Krya på er och hoppas febern går ner på lillan.

//Indra

2009-03-04 @ 14:55:45
URL: http://cherlindrea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0