Va gör jag för fel??!!

Idag så gick Carina med Nemo!
Carina e utbildad hundtränare! Som Hundcoachen på teve typ!
Å direkt blir Nemo en HELT ANNAN HUND!

I 5 års tid har Nemo aldrig kunnat vara nära skrikande cyklande småbarn, men idag när carina hade han, satt han lugnt å stillsamt ner på marken bredvid henne med barn bara någon meter från henne helt tyst!

Helt seriöst så såg de ut som en helt annan hund, hon tillochmed släppte kopplet så han satt lös!!!
Han bara satt där.....

Vad gör jag för fel egentligen?! :(

Önskar jag kunde vara lite hårdare mot dom så kanske dom skulle lyda mej, men hur ska jag kunna vara de...De går inte!
Hur mycke ja än försöker så gåre inte!
Vi e ju BÄSTA VÄNNER!



Kommentarer
Postat av: Sara

Okej.. Nja, inte sådär jättemånga som han använder. Men det är lite ströord, dom vanliga som titta, tutte, mamma, där, och så vidare.. Men det han använder är mamma, där (och så peka), titta.. och så låter han som en bil när han ser en bil eller något annat fordon, så jag antar att det är hans ord för bil haha.



Nu ska jag krypa till kojs, sov gott när du väl ska sova :)

2009-06-14 @ 22:10:56
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: moa

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=207569



Du slipper att slösa din lön / studiebidrag på smink och annat ! gör som jag det funkar!

2009-06-15 @ 12:14:05
URL: http://maxsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0