Tomtebo Calling!

Nu har vi kommit iordning litegrann iallfall, även om de e rätt mycke kvar..
Så de blir fortfarande inte så mycke datatid..Mer packa upp å ställa iordning tid, ta hand om lilla sej själv & hundar tid!
Sen e dagen slut å de e dax att sova :-D

Vi trivs iallfall jättebra i våran nya lägenhet!
Hundarna & Maja har stor yta att röra sej på & jag trivs för att jag äntligen får bo själv å börja om med mitt liv! :-D
Älskar Tomtebo, de e så mysiga promenadvägar här, finns ingen bättre plats att bo på när man har hund tycker jag!
Thule å Nemo får bada varje dag å lillan njuter av att vara vid vattnet, ja me :-P
Men mest äre viktigt att mina älsklingar mår å har det bra! :-)

Har haft besök varje dag & hela tiden sen ja flyttade in, å de lär fortsätta så tills ja har fått iordning allt!
Känner verkligen för att bara sätta mej ner å ta de lugnt, men den tiden finns inte just nu...
Men, mitt mål är att vara klar med allt på söndag!
Sen kanske man behöver köpa till lite saker, men de får komma sen, huvudsaken e att jag kan kliva upp på måndag å göra va jag vill inte veta att jag måste packa upp å ställa iordning å sånt :-P

Idag efter vi hade ätit middag , jag markus & maja så låg markus å kollade på teve åsså sa jag :
Hör du, de åskar! De bara small å mullrade...
Så ringde markus nyss (har har precis åkt hem) å sa att han hade läst på VK att de var en jordbävning vi hade hört/känt :P Coolt men lite skrämmande/Obehagligt åxo :P

Mitt trådlösa
internet fungerar kasst här, så Markus ska få koppla in vanligt ändå, Joel hade nå bra å billigt som man bara koppla in i väggen, så de ska ja me skaffa mej ;o)

Imorrn ska jag åka å köpa en soffa! :-D

Nu ska jag gå å diska, städa undan å rensa igenom sista lådorna, för markus ska köra ut dom till pappa imorgon eftermiddag! :-)

Lillan sover, för hon sov bara en gång idag *Stor tjej*
Hon har fått 2 eller fler tänder!
Hon säger MAMMA klart å tydligt nu!
Hon spelar på läpparna/munnen!
Hon e duktig o snabb på å gå när man håller henne i händerna!
Hon sover jättemycke bättre på nätterna!
Hon sover längre än någonsin på morgonen!

Hon är min lilla älskling! HON Å JA (Å hundarna såklart)  <3 MITT LIV!



Puss Hej!


Försökte ladda in lite bilder men eftersom mitt internet e så trögt här så
väntar jag med de tills de vanliga internetet e installerat å klart!


Kommentarer
Postat av: Sara

Den ligger på Måttgränd på Västra ersboda och hyran är på 5405:- om jag inte minns fel, så hyran är ju helt ok :)



Läser att du har nyflyttat, vad roligt att ni trivs bra i lägenheten :)

2009-06-11 @ 21:54:22
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0