Tisdag ! :-D

Det blir inte många inlägg nu på sommaren & som ensamstående mamma!
Nya tiderna fungerar fortfarande super!
Det är dubbelt så jobbigt för mej, men i längden med tanke på hur mycke bättre hon sover så är det
betydligt mycke bättre!
Tillsammans får vi dom att fungera bra!
Vissa dagar bättre/lättare än andra... =D

Igår så kom Mattias förbi på kvällen & jag klippte han, lika snyggt som vanligt!
Han såg direkt ut som en helt ny människa, hur fräsch som hellst!
Jag fick en parfym av han åxo, helt oväntat!
En ED HARDY! :-D **LYYYYYXIGT**



Nu så ska jag göra mej iordning, platta håret & greja på lite tills Maja vaknar!
Sen kommer Mamma/Mormor & hämtar upp oss så ska vi åka runt lite på affärer
& se om vi kan hitta lite grejer till min lägenhet!
Vill bli klar snart, allt är i en enda röra & ingenting står där det borde stå, allt e bara
"ditställt"
SÅ de lär ju ta ett par månader till innan jag är helt klar!
Har ganska mycke inköp som måste göras bla :
Soffor!
Vardagsrumsbord!
Lampor till alla rum (Har inte en enda lampa ännu) grrr!
Byråer!
Möbler till Majas rum!
Persienner/Rullgardiner!
Duschdraperi!
Med Mera Med Mera....

Så förhoppningsvis hittar vi nånting idag, får hoppas att mamma har fyllt upp plånboken eftersom jag e pank!

På återseende!

PUSS HEJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0