Onsdag!

Markus ligger på soffan & sover i vardagsrummet :-P
Lillan sover förmiddag & Jag sitter här :-)
Borde göra nå vettigare, men tänkte bara snabb uppdatera!

Har inte hämtat min dator hos Landström än, hoppas ja hinner få tid till de idag! :-D
Saknar den!
Har tagit lite bilder som jag ska lägga in sen då ja har kommit till ro i nylägenheten!

Annars funkar allt super med att vara själv :-D
Lillan sov HELA natten inatt!
Hon vaknade inte en endaste gång från att jag la henne, för bra för å vara sant :-D *Lycklig*
Hon sov rekordlänge på förmiddagen igår åxo, fick tillochmed väcka upp henne tillslut eftersom vi skulle åka, hon vaknar på strålande humör å de känns super att de fungerar såhär bra med henne!

Annars så fördriver jag mina dagar med att packa upp i nya lägenheten & köra de sista flyttgrejerna & ta hand om plutt & hundar + laga middag å sånt :-P Men de har blivit mycke skräp mat nu iochmed att tiden inte riktigt har räckt till :-D
Min efter 20 tid då lilla Maja har somnat e såå skön!
Bara lägga sej i soffan å glo på teve å hare gött! :-D Ja verkligen njuuter av all ledigtid nu då jag e själv!

Känner mej såå glad å posetiv å lycklig nu!

Nu ska jag gå å äta lite spagetti å köttfärssås från igår sen ska lilla gnutt få lunch då hon vaknar så ska vi ut på promenad!
Sen ska vi upp till lägenheten å bära upp lite grejer i förrådet, Sen åker jag Markus, Pelle & Mattias iväg å ska köra lite fler flyttlass :-D
Mamma ska vara barnvakt i eftermiddag...
Å jag kommer sova vidare här på haga! :-D Vi trivs här, hade önskat att jag fick en lägenhet me såhär bra läge!
Promenadväg till & från stan å allt :-)

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0