Måndag!

Idag har jag suttit ute & solat & lekt med Maja :-D
Nu har jag kommit in & ska ta mej an alla innesysslor, dom svämmar över om man hoppar över en dag...
Å igår va jag så lat så jag orkade inte göra nånting efter Lillan hade somnat, ja bara låg å kollade film å pratade i telefon :-D

MIN LILLA GNUTT ÅT MIN HEMLAGADE KÖTTFÄRSSÅS IGÅR :-D *Lycka*


Maja med sin favoritleksak! :-D


SÅ OTROLIGT SÖÖÖT!<3


Thule & Nemo på Uteplatsen :-D

Ringde å sa upp mitt Trådlösa bredband imorse åxo!
Sen har jag betalat bort alla räkningar utom hyran, måste låna pengar av pappa! :-D
Skönt då allt e betalat å klart!

PUSS HEJ!




Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Näe, min lilltjej ser mest beklämd ut i rosa, haha :-P Hon kanske passar bättre i det när hon blir äldre :-) Kram från oss till er! :-)

2009-06-30 @ 08:52:27
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0