Ill be back!

Dålig på blogga i flyttandet!
Men så snart jag har kommit iordning i nya lägenheten så kommer jag blogga som vanligt igen :-D
Imorse gick ja en riktig långpromenad med hundarna & barnvagn!
De va riktigt soligt å varmt men mååånga mörka moln på himlen!
Träffade ett trevligt par med en Golden hund som ja stod å pratade med ett tag :-D
Dom gillade Thule & Nemo trots att dom beter sig som dom gör :o)
Men de går faktiskt bättre å bättre, dom e bara extremt bortskämda å vana att göra som dom vill å bete sej som dom vill...
Så de e nog inte så konstigt att dom börjar undra efter alla dessa år varför dom helt plötsligt måste ha regler å inte får bete sej som dom känner för :-D

Lillan sover förmiddag & jag ska börja städa ihop å packa mina saker å plocka undan här för att bege mej till min nya lägenhet & bosätta min lilla familj där i röran!
Mamma kommer och hjälper mej imorgon med att sätta upp gardiner och packa upp lådor & fixa å dona!
Lillebror eller Mattias hjälper mej nog att skruva ihop sängen & koppla in teven, datorn, skruva upp taklampor m m :-D Såna där killgrejer som ja inte kan :-P

Har haft en toppenvecka själv, klarar mej alldelens utmärkt!
Även om jag är helt slut när lillan väl har somnat för kvällen!

Ha en trevlig lördagkväll!
Återkommer om några dagar! :-)

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad härligt att se att det går bra för dig, du/ni förkänar det bästa! ;) Kramar

2009-06-07 @ 21:46:58
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0