I LOVE MY MOTHER!

Arbetar än...
Mamma har varit här hela dagen ända tills typ 23 då hon skulle hämta killen sin!

Först säger hon när vi ska åka iväg "Men Saandra!! Ska du verkligen åka sådär?!"
Vaddå säger jag?!
Jaaamen vi ska ju åka på affärer, kan du inte klä dej lite annorlunda då??!!
Vaddårå säger jag vad är det som e fel?!
Ja tyckte ju ja va ovanligt stiligt klädd :P hahahaha...
"Jaaamen blommiga byxor (Säger hon om mina svarta Juicy Couture Mjukisar me glittrig text på benet mm)
Å såna där färgglada skor (Om mina puma skor , Vita med lila puma rand)
Å tröjan hänger nedanför jackan & ska du verkligen ha jacka?!?! De e ju så himla varmt!!
Åsså nå färg-glada sockar utanpåbyxorna, kan du inte gå å byta om när vi ska va bland folk!

Men AAAALDRIG sa jag! Ja tycker jag e tjusigt klädd! :-D
"Jaha, säger mamma suckande"

Börjar de vara en ide att tänka på hur man klär sej när tillochmed mamma klagar & gnäller?!?! ÅhOooU!
Skulle nog tro de :-P
Men vafan, inget passar ju när kroppen är som den är :( Mer motion å bättre mat, så äre!
Mitt NYA mål är att vara i form till nästa sommar :-D

Vi har iallfall åkt runt på massa affärer men hittade typ ingenting :-(
Bara Maja som fick massa leksaker av mormor!
Nå byggtorn, å nån telefonleksak å nå sandlådegrejjer m m :-D
Även jag plockade åt mej lite kraffs, de ja behövde typ :-P

Sen åt vi MacDonalds, för jävla bra för figuren :-P hehe..
Mamma åt då nå riktigt smalmat där (
Dessutom vare en gubbe som ragga på hon i kassan) hahahaha... =P
Hennes beställning var Nå nuggets, morötter istället för pommes & vatten :-( UUURK!
Hon äter ju inte skärpmat min "fjantiga" mamma :-P Men idag tvinga jag hon :-P hihihi...

Iallfall så har hon varit jättesnäll å vi har haft en helt underbar fredag tillsammans :-D
Vi har fått gjort rätt mycke, men tiden räckte inte till för oss & eftersom affärernas utbud var SÄMST!
Så bestämde mamma att vi ska åka ner till IKEA direkt hon får semester (Om bara 2 veckor)
Så ska ja få handla de ja behöver där :-P
My mother is the BEST!

Nu måste jag snabbduscha sen soooova!

På Söndag kommer min älskade Carina & hennes söta Theodor hit ! ! ! ! !

Puss Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0