Besök av mina favoriter hela långa dagen!

Oj vilken underbar dag vi har haft trots de regninga vädret!
Min underbara Carina & hennes Theodor har varit här heeela långa dagen ända tills de va sovdax! :-D

Vi har varit i lekparken & lekt, Varit ute på promenad med hundarna, Lekt massa i Majas rum, Ätit & lagat middag ihop & pratat & skrattat!
Nån hårfärgning hann vi inte med... =D

Jag är helt slut.....
Maja me, hon somnade nyss som en sten direkt jag la ner henne :-D

Ja mår alltid så bra efter jag har träffat Carina, hon gör mej stark & lycklig!
Carina är en väldigt speciell person i mitt liv, alla borde få ha en sån som henne i sitt liv!
Lycka är det för mej som får ha en vän som hon! :-D
ÄLSKAR! <3

Maja & Theo leker så bra ihop, båda 2 e så försiktiga & snälla :-D
De skiljer inte ens 4 månader mellan dom å ändå e de så stor skillnad på hur långt dom har kommit i utvecklingen.. :D hihi
Fast Theo började iof gå när han va ca 8 månader, å Maja e 10 å kryper inte ens :-P

Här kommer lite bilder på gullungarna! <3


Theo ville bara gunga lite innan han skulle åka hem :-D Hästen va väldigt omtyckt :-P


Mat överallt i hela ansiktet, men så ser man ut när man kan äta själv :-P


Mindre kladdig blir man när man blir matad :-D


Liten tjej har liten boll, Stor kille har stor boll, hmmm :-P De vet Theodor inte om han går med på :P


Mys o Gos


Cutiie! :-P

Nu ska jag diska & lägga mig i badet :-D
Kanske kolla lite på Tv!


Puss Hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa.. Läste här i inlägget att hon inte kryper, har hon helt hoppat över det? Rätt vad det är så ställer hon sig upp och stegar iväg hehe

2009-06-14 @ 20:26:37
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, men är hon nöjd med att bara sitta stilla? Jag läste tillbaka i min blogg, och Jonah började krypa när han var runt 7 månader :)

2009-06-14 @ 21:45:27
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det kanske är tidigt.. Men Jonah har varit rätt duktig med motoriken ända sen han föddes. Bvc-sköterskan säger att han är välutvecklad och väldigt rörlig, så det är ju kul :)



Förstår att det kan bli tungt att behöva bära runt henne.. Men har du provat att ställa henne i krypställning själv? Det finns ju barn som aldrig kryper, som hoppar över den grejen :)

2009-06-14 @ 21:52:23
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Regina

aaaaw vad söta!

2009-06-14 @ 23:16:27
URL: http://regina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0