Äntligen!

Maja har fått sin första tand! :-D
Alla grejer är flyttade till lägenheten! :-D

Fick hem min dator från Landström igår, men den fungerar fortfarande inte, sååå jag måste köpa en ny!
Billigt å bra! Suck!

Bästa mamma köpte en ny bilstol till lillgumman förra helgen, and she loves it!
Tack Mamma!
Johanna hade även hittat en billig rosa sulky, så vi åkte åxo å köpte en, å igår när de hällregnade på dagen så blev ja tvungen å köra teutonia vagnen, å fyy vilken stor bångstyrig klump att styra :S
En sulky är att rekomendera om man e ute å promenerar mycke, som jag tex!
Hundprommis minst 4 ggr per dag! :-)

Har fått en fungerande mobiltelefon av mamma! *Äntligen* Inte en dag försent! :-P

Har en massa jag måste ordna med imorgon! Puh :-P

Nu ska jag lägga mej å kolla på teve å vila kroppen efter allt bärande å flyttande å allt slit med lillan, de e kämpigt att vara ensam med henne :-) Men de går åxo jättebra!
Hon har blivit mycke lugnare å sover MYCKE MYCKE bättre! :-D

Lillebror kommer senare å ska gå ut me hundarna åt mej!
Han e den bästa! TACK för allt du gör för mej little brother!<3

Hoppas alla har det super!

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Emilie

Åh så roligt med första tanden! :) Låter som att ni har det bara bra ;)

Kramar

2009-06-04 @ 20:59:10
URL: http://emilieasplund.blogg.se/
Postat av: Tina

Hey babe! Jo det är bra ;) själv då ? haru ingen msn ? har ju inte kvar min apa =/ kram

2009-06-04 @ 21:45:01
URL: http://metrobloggen.se/zweety

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0