Vilken liggställning :-P

Har kollat på Paris Hilton Programet!
Samtidigt har jag tvättat 2 maskiner, måste tvätta upp allt innan lördag!

De är så mysigt när det regnar...Ja älskar de!
Fast det är väldigt mycke grus här inne i lägenheten pga av hundar & vagn..Men de äre värt :-P

Jag sitter & väntar på brev varje dag, men de kommer ju inget :-(
Så ja tror jag ska sätta mej å skriva ett innan veckan e slut...

Haha..KOLLA HUR SÖÖÖÖÖT THULE LÅG IDAG !





Benen spikrakt framåt neråt, har under alla dessa 9 år med Thule ALDRIG sett han ligga sådär :-P
Han kanske behövde sträcka ut på frambenen, ja gjorde de ju alltid åt han förut, men nu räcker aldrig
min tid till längre att göra såna där saker som sträcka på dom, massera dom m m :-(

Sov Gott sen, i will !

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: saralovisa

hahha men jisses vad söt! :)

2009-07-10 @ 17:10:51
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0