VA tror ni de blir idag? :-P

Åhhh, jag vet inte hur jag ska ha de i sovrummet ?! :O
Maja gillade inte möbleringen, inatt klockan fyra vaknade hon och som vanligt drar hon ner spjälskyddet för att kika på mej, jag låg inte där (Eftersom vi flytta min säng igår) å paniken hon fick!
Hon vägrade somna om, så hon fick komma å sova med mej tills hon va morgonpiggis! :-P
Va sååå trött imorse å låg å drog mej läänge läänge.. =D FÖR LÄNGE OM JAG SKA VARA ÄRLIG :S  Aj Aj, inte bra Sandra!

Nu på morgonen har jag betalat hyran, plockat undan massa i Majas rum så jag kan ställa in 2 sits soffan där, måste ut å boka tvätttid nu så ja kan tvätta upp sofftyget innan bara :-P
Sen har vi varit ute på vovveprommis, då regnade de! URK!
Ätit lunch , pratat me johanna, doris, syrran & mattias!

Dagen är inte riktigt bestömd hur den ska bli än, de e många personers vilja som ska försöka passa in!
Får se hur de går?! :-D

Veckan känns ganska fullbokad - Mattias mamma (Majas Farmor är i stan) , Ut till Doris ska vi, Pappa vill säkert vi ska komma till stugan nån dag, Mamma , Malin Max å Emma vill/ska komma hit en dag, Markus ska komma hit å klippa sej nån dag, Johanna & Evina kommer på torsdag, Sen kommer jag inte på nå mer just nu... PUh!

Ja undrar va de blir av dagen idag.... Spännande å se va?! :-D haha.. =D

PUSS HEJ !! !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0