Utvilad-Blogglust!

Tror inte jag hade nån blogg lust pga sömnbrist eller nåt!
Insåg nog inte hur trött jag egentligen var!
När Maja väl hade somnat vid kvart över elva så plingade de naturligtvis på dörren klockan halv tolv, de va Bernt som ville lämna nå brev till Mattias...
Hade egentligen tänkt åka ut till stugan idag, men eftersom de tog Maja 45 minuter att somna om efter han varit här å väckt upp henne, så låg jag med henne sen somnade vi båda två å sov till kvart över ett!
Fyy faan va skönt de va , välbehövligt!

Jag är såå dålig på att ta hand om mej själv, bry mej om mej själv, hela mitt liv har jag levt efter andra, att bry mej om å ta hand om andra, Måste verkligen lära mej att ta hand om mej själv!

Vi har varit ute å lekt i blåsten, varit ute på lång vovveprommis, pratat massa i telefon, lekt, ätit middag, hängt tvätt m m

VI HAR HAFT EN RÄTT SÅ MYSIG DAG JAG OCH MAJA!

Nu väntar jag på att Markus ska komma hit, så ska vi åka iväg på Maxi & Bolaget! :-D
Jag behöver handla massor!
Hundmat, Mat, Dricka, Blöjer m m till Maja + en massa annat!

Ikväll efter jag har lagt Maja så ska jag städa, har inte orkat röra ett finger idag på dagen, inte ens orkat diska!
Så de blir kvällens sysslor, om jag orkar dvs, kanske bara lägger mej å kollar på teve efter mitt långbad, som jag håller på å längta ihjäl mej efter :-)

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: carro

härligt:D jo då det ebra med mig med:D

2009-07-09 @ 19:33:34
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo det finns ju trots allt några som läser som inte vill att man ska lägga ner och så är det skönt att bara få skriva av sig ibland också! :)



2009-07-09 @ 20:39:11
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0