Påväg att bli frisk! :-D

Känner att jag har haft en bloggsvacka nu medans jag har varit sjuk, men snart är jag tebax som vanligt igen! =D
Behöver lite sol åxo, så kommer det säkert bli ännu mera bättre :-D

Känner mej iallfall massor me bättre i min förkylning nu! :-D
Har varit i lekparken idag + lagat lite mat till Maja å fryst in = Köket ser ut som ett slagfält!
Så min kväll kommer att bestå av städ & disk!
Imorrn ska jag ha "Skönhetskväll" Färga håret, ögonbrynen & spraya mej med brun utan sool! *wiie så fräscht*

Kanske åker ut till stugan imorgon, beror på hur jag känner mej när jag vaknar!
Annars så ska jag iallfall gå till BVC & Väga å mäta lillan, ska bli spännande å se va hon väger nu lilltjoppan min :-P


Påväg till lekparken :-D


Sandlåde lek :-P

Nu har jag inte tid att sitta här mera!

Sov gott sen!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0