Johns Begravning :(

Idag har jag varit på Johns begravning :(
Ush de va riktigt jobbigt att gå in i kyrkan, att veta att man ska ta farväl av någon som betyder såå mycke i hjärtat!
VILA I FRID NU ÄLSKADE JOHN, Ja kommer besöka dej på graven så ofta jag bara kan... :-(

Mattias har haft lilla Maja idag, gud va glad hon var! :-D
Hon saknar nog sin pappa, eftersom han har varit med sen hon föddes...
Å hon förstår ju inte vilka problem vi har....Hon bara vet om att han är Pappa & att han alltid funnits där...

Synd för lilla Maja att vi inte kan vara en familj....

Men det har gått jättebra idag, Mattias har varit superduktig & han handlade hem massor med mat till henne :-D

Åt pizza när jag kom hem! Gott :-D

Imorgon har jag inte en endaste plan, å de känns riktigt skönt, ska nog ta mig an hemmet , tvätta å fixa å dona inne!

Nu blire teve resten av kvällen... =D

PUSS HEJ!




Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Åh, tack :-D Jasså! Gjorde du det, haha :-D Självklart ska jag ta lite bilder på hemmet och lägga ut, kul med önskemål ;-) Kraam!

2009-07-03 @ 22:16:52
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: lonta

Hej gumman! Jag har inte hunnit in här o kikat på jättelänge, jobbar för mycket just nu! Men ville iaf kika in och säga att jag tänker på dig och finns här för dig. Hoppas du mår underbart bäst! Hoppas vi kan ses snart! Och din dotter är såå söt, längtar tills jag får träffa henne! PUSS

2009-07-04 @ 09:17:21
URL: http://lontas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0