Hello idag!

Min lilla Maja e bättre i förkylningen idag! *Skönt* Så vi kan åka på restaurang ikväll! :-D
Mamma fyller år idag! Grattis till henne, 54 långa år har hon nu levt! :-D

Nu äre slut på vällingdrickande för min lilla "stora" tjej!
Ingen idé att fortsätta, hon visar tydligt att hon inte vill ha!
Doris sa till mej att vissa barn inte vill ha välling, dom vill sluta me flaska å välling fort, medans andra vill äta välling tills dom e typ 4 år :-P
Jag va en sån som ville ha välling länge!
HiHi...
Så nu blire gröt frukost å gröt innan läggdax istället! Funkar ju lika bra de, nästan bättre känner jag, även om de har varit skönt att bara ge henne flaskan ;o)

JAG HANN RASTA HUNDARNA INNAN REGNET KOM IMORSE :-D good!!
De började skvittra på vägen tillbaka, å inge regnskydd hade jag så ja hade tur :-P hihi..

Nu ligger min lilla primadonna i sängen å "pratar" snart sover hon! Då ska mamman plocka undan å diska m m
Platta håret å gräva fram nå kläder tills ikväll... =D
Om ca 2 veckor är det DOP för lilla EMMA å Jag ska vara GUDMOR! :-D *Underbart*


På återseende!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0