Dåligt med sömn-Stugan idag!!

Godmorgon!
Har inte sovit speciellt bra inatt, somnade sent PGA min dryga rethosta!
Väckte lillan hela tiden med den, så jag ska ta å köpa en svart rullgardin & flytta in henne till sitt eget rum!
Både hon & jag lär sova betydligt mycke bättre då!
De svåra blir bara att vakna av henne då hon inte ligger i samma rum...Speciellt nu när hon inte skriker när hon vaknar, hur ska jag då veta att hon e vaken? Ställa klockan kanske? :P De vore nåt!

Nemo väckte mej halv sex imorse, han hade "pinksjukan" sprang runt i full makaron i hela lägenheten (eld i röven) å peeep = jag måååååste ut nuuuuu och kissa!
Riktigt drygt när han får de där , undra va som kan vara fel egentligen?

Sen undrar jag, VAR ÄR SOLEN IDAG?
De va ju utlovat finväder idag me ju :(
Men de e bara en massa moln, fast jag ser att de kanske är på väg att spricka upp, HOPPAS!
Eftersom vi ska ut till stugan idag å grilla å ha de mysigt, hundarna får springa lösa , umgås me pappa å pia å markus å maja får njuta av en heldag utomhus :-D De blir mysigt de!

Ne nu ska jag snart gå ut på promenad me hundarna & maja! =D

Ha en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: köp

köp en babyvakt =)

2009-07-30 @ 09:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0