Dagen som började så bra!

Sen blev den deprimerande för en stund...
Sen blev jag sjuuuukt trött, ont i halsen, frysen...

Jag fryser fortfarande, har smygont i huvudet åxo, å jag är sååå TRÖTT!
Skulle kunna somna på 2 sekunder om jag la mej ner i soffan eller sängen..

Men jag måste duscha å greja på lite inför morgondagen!
Försöker lyssna på lite peppande musik, de hjälpte en stund..Men kroppen värker!

DET BLIR EN TIDIG KVÄLL IKVÄLL, Före 22 ska jag ligga i sängen, och imorgon när Maja sover förmiddag ska jag med sova så jag är lite utvilad till kvällen :-D

Ska ringa Johanna nu, sen ska jag duscha å greja på innan klockan hinner bli så himla mycke!







BILDER PÅ MIN UNDERBART FINA LILLA TJEJ FRÅN IDAG ! ! :-D

Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0