Blogg-dag!

När man bara e hemma en hel dag har man såå mycke tid att blogga!
KUL!

Ogillar när man har varit borta hela dagen å bara hinner snabbblogga en kort sammanfattning av det man minns från dagen vilket är INGENTING typ!

Nog för att hemmadagarna e ganska tråkiga åxo..haha :-D

Maja-Mus somnade direkt jag la ner henne *Hon älskar verkligen sina nya tider*
Dom passar henne som hand i handske!

Märkte redan nr hon va liten att hon va ett vaken-troll!
Hon ville jämt vara vaken å vara med, hon hatade att sova! :-D
Drygt för mej bara att jag älskar att sova :-P hehe.. =D

SItter å äter popcorn å dricker cååla! Har ätit som fan idag, jag som just började känna mej smalare :S
TYPISKT!
Men en dag som idag så kan jag få unna mej, blir smalmat i veckan :-P hehe..=D
Kände mej som en stor klump när jag va me Smal-Madde å Smal-Mathilda på begravningen :-P
Kan ju hoppas att jag inte såg lika fet ut som jag kände mej!

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Ja, idag blir det inget annat än mys för oss :-) Kramar!

2009-07-05 @ 11:33:54
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0