Besök = Ofräscht :-P haha

Sådärja..Efter Maja somnade så har jag sopat hela lägenheten, torkat alla golv, diskat bort all disk, plockat å storrengjort hela badrummet :-P
Nu äre bara ett gäng soppåsar som jag ska bära ut....De drygaste jag vet!

Tycker de alltid blir så ofräscht när man har haft folk hemma som har festat till ( spec inne på toan) URK!
Ska bara vädra filtarna i sofforna nu sen e allt frächt igen :-D

Kände nu medans jag städade att nu vill jag bli klar här nångång..Har ändå bott här ca 1 månad nu å ändå är jag långt ifrån klar, de går ju att bo å trivas men allt bara står ditställt, å de e inte så lätt för mej ensam att konka runt på ett vitrinskåp eller en bokhylla m m bära från ett rum till ett annat, nee...De lär få se ut såhär ett tag till helt enkelt!

Tavlorna sitter tillochmed felplacerade bara för att jag har möblerat om hundra miljoner gånger :-P haha..
Jaa jag vet, borde sätta upp tavlorna sist men dom satte jag ju upp först :P haha..

Ska köpa ett nytt skurmedel imorgon, nån som har nå tips på nå RIKTIGT GOD DOFTANDE??!
De här citron jag hade nu tycker jag inte alls om, ja vill att de ska lukta jättegott å frsächt efter de e nyskurat!

Jag och Markus hann inte till Maxi å Systemet idag så vi får ta de imorrn istället...
Måste tvätta 2 maskiner imorgon åxo ( DOM TVÅ SISTA ) FINALY!
Fast de dröjer nog inte många dagar innan jag samlat på mej 2 nya igen, men ändå..   :-P

Nu ska jag gå å fylla upp ett bad, fast jag tror jag ska höra med Johanna om hon vill lira en eller två fias först :-P

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0