Bästa Livet att vara 2 (3) :-P

JAG Har haft lyxigaste dagen i stan idag !! :-)

Mattias hade försovit sej å kom typ vid 16 tiden, fick gjort en massa innan han kom eftersom jag inte visste ifall han skulle komma eller inte, bar ut sopor , lagade middag (Korvstroganof & Potatis) till Maja HON ÄLSKADE DET!
Mossaka till Mej & Mattias!

Sen när han kom så sprang tiden iväg, tala om att de e skillnad å vara ensam än att vara 2 eller flera, går inte att jämföra!
Han hade köpt 2 paket cigg, 4 drickor, grädde & mjölk till mej! Thanks!
Vi åt å sen så gick vi iväg å kollade på nå soffor som fanns här på Tomtebo, jag ska köpa dom! :-D
Inte världens snyggaste men billiga & sköna som f-n !
Så de får bli ett par tillsvidare soffor tills jag hittar de jag verkligen vill ha, e less på att vara utan soffa nu!!

Sen stannade vi till på vägen hem å Maja fick gunga lite, klockan va redan halv sju...Å sovdax för lilla gnutt väntade!
Väl hemma mätade jag ut så sofforna skulle få plats!
Dom ska hämtas imorgon, Vi ska ut till Doris (Mattias Farmor) imorgon, å när dom skjutsar hem oss så ska Bernt å Mattias & Jag & Maja hämta dom! WIIIIE! LÄNGTAR TILLS DOM STÅR HÄR HEMMA I VARDAGSRUMMET!

Sen började vi trixa å fixa med allt som jag ville ha hjälp med, vi började med sovrummet eftersom maja skulle sova, de blev inte klart, men en bra början iallfall!
Sen satte M upp markisväven på uteplatsen + möblerade om där! SNYGGT som f-n!
Sen ställde han sej å diskade upp exakt all disk som jag hade hunnit samla på mej!
Sen tog han vovvarna på kvällsprommisen, en riktig långpromenad fick dom!

Så, jag är mer än hur utvilad som hellst, de enda ja behövde göra va att plocka undan (Röja) i lägenheten, å de va rätt snabbt gjort, resten av tiden tittade jag bara på då han arbetade! =D

De är UNDERBART att vara 2 ! !



Nu ska jag snart gå å sova!
LÄNGTAR TILLS IMORGON!

Puss Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0