Barnledighet & Världens sötaste badtroll!

Hinner inte med att blogga så ofta vissa dagar :-D
Men uppdaterar så ofta jag hinner & kan :-P

Igår så blev det massa inköp med mamma, men det fattas ändå sååå mycke!
Affärerna i Umeå SUGER!!!!
Fattar inte varför vi inte kan få ett ikea upp hit, folk tror ju man e sinnessjuk när man säger att man har ca 30 mil till närmaste ikea, hur kan det vara möjligt?!
Umeå är ju ändå en så pass stor stad med massa studenter dessutom!!
DÅLIGT IKEA DÅLIGT !!

Idag så skulle vi åka ut till stugan & grilla, dagen började med ett underbart soligt & varmt väder :-D
Mattias smsade mej å frågade om han fick ta med Maja till sin farmor eftersom majas farfar skulle vara där å självklart fick han göra de :-D
Vi åkte ut till stugan iallafall...Men då vi vl kommit oss iväg så hade Pia blivit tvungen och fara & akutjobba...
Så de blev bara jag Markus å Pappa + Thule å Nemo (Dom fick en helt underbar dag idag)
Massa lek & bad...=)

Vädret blev molningt & Åska & lite regnskurar så vi beslöt oss för att grilla imorgon istället!
Hoppas vädret blir bättre då!
Vill ju bli massa bruuuun juh!!

Hur som hellst, BARNLEDIG DAG !! Jag kan inte med ord beskriva hur skönt de va... =D
HELT UNDERBART trots att det var tomt och jag saknade henne enormt , men ändå, att jag bara hade mej själv att tänka på (och hundarna dårå) men vilken FRIHET , vilken känsla!

Jag måste bli bättre på att be om hjälp...
Mattias e ju trots allt Majas pappa så han borde kunna ha henne oftare, de kände jag idag!
Jag behöver få lite egentid!

Passade på å dammsuga å torka golv här då ja kom hem från stugan, sen kom mamma å bertil förbi å satte upp nå lamper i taket & lämnade en hylla till majas rum!

Vid 18-18.30 tiden kom min lilla guldklimp hem , överlycklig åt å se mej!
Å jag henne <3
Hon lekte å sen badade jag henne sen blev de sängen...Å nu sover hon! :-D

EFTER BADET BILDER PÅ VÄRLDENS SÖTASTE GLADASTE LILLA TÖÖÖS -------------->






MAMI LOVES YOU MORE THEN EVERYTHING IN THE WORLD!!!! <3

Puss Hej!



Kommentarer
Postat av: Iss

Haha, gud vilken goplutt hon är :-D

2009-07-01 @ 21:39:46
URL: http://almberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

sötaste lill pippi, man vill bara äta upp hon.

2009-07-01 @ 21:53:23
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Jadå, det passar ihop och Jonah är galen i det :)

2009-07-02 @ 19:28:47
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0