Snart äre Godnatt!

Ikväll har jag kollat på Unga Mödrar, spännande att en av tjejerna snart ska föda, får nån konstig känsla i magen då ja ser folk som föder sen ja själv födde min lilla tjej, känner smärtan och glädjen dom känner såå starkt.
Känns nästan som man e där och tårarna bara rinner av glädje när bebisen kommer till världen!

Längtar samtidigt som det är skrämmande till nästa gång.
Snart e de min syrras tur igen, hon e inte ett dugg nervös, vilket jag inte kan förstå, hon tyckte inte de va nå jobbigt alls första gången, hon hann inte me säjer hon, de bara gick av sej självt.
Så kände kanske jag me litegrann, men den där smärtan som ändå va där, hur kan man glömma den?! :P OMG!

Mamma berättade idag att JennaMajas kusin Max har en mindre njure å han hade nån sjukdom (ja kommer inte ihåg vare va för nåt) men de va iallfall hemskt å höra, han e en sån underbart liten söt "Emil i lönneberga" (Sjuuuukt lik e han)
Å de finns nog inge värre än å höra att en sån liten plutt på 2 år redan ska få veta att han e sjuk å måste opereras :( Ush å fy om de skulle hända nåt me han :(

Drygt me vädret, hoppas vädergudarna ändrar om de snart å ger oss finare å bättre väder för de här e inge kul å va ute i :S
Lilla J-M e dryg idag, hon vill bara skrika å va ledsen.
Inte äta nån gröt, inte sitta babysitter, inte sova, inte ligga babygym mm Inget duger!

Hoppas hon somnar snart, hon ligger här bredvid mej i sin grodpyjamas å e lite missnöjd över att jag sitter här, så nu ska jag försöka få henne att inse att vi måste somna, hennes mamma e trött som få!

Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0