Slask å Plaskväder idag med :(

Fortfarande Storm å slask å plask ute !
Har varit ute me vovvarna å lillan på promenad :)
Nu sover min lilltjej som en sten :P
Så ja ska passa på å göra mej nåt å äta =)
Skönt me vecka igen, massa bra teveprogram!
Om vädret kan bli lite bättre så ska ja ta å pallra mej iväg på stan nån dag å handla på rean, vart ju inte av nån dag förra veckan så.
Carina å Theodor kommer nog denna veckan åxo, ska bli spännande å se hur hundarna reagerar på Theo som numera kryper omkring som aldrig förr å "pratar" på högt å mycke! :P hehe.. Nemo blir nog livrädd för han medans Thule kommer bli irriterad.
Längtar tills ja får vänja hundarna vid min lilla tjej, e så svårt å göra de me andras barn tycker jag :/

Får hålla koll hela tiden så inte Theo kryper iväg till Thules sovplats för att sno ett av hans ben eller nåt :) hihi

Drömde helt galet mycke inatt, om folk som ja inte träffat på över 10 år, fast de va en sån där dröm då ja inte ville kliva upp, ja ville bara fortsätta drömma, ja ville va kvar där så länge de bara gick ;)

Nee nu ska jag gå å eta! :P Pååå återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0