Sådäja ;)

Tänkte att jag skulle lägga ut lite blandade bilder som ja redan har på datorn :P
Men just som ja höll på så segade min dator ihop...Så de blev en bild på min GIGANTISKA mage som ja hade innan plutten kom till världen, inte en endaste bristning lyckades ja få! Helt otroligt :D
Sen blev de en på mina favoriter, gamla gamla Thule som inte har nå länge kvar å leva, hela 12 år har han hunnit med, 9 år vid min sida, fyyy va ja kommer sakna han då han inte finns mera :( Vi har vaknat med varann varje dag i NIO hela år, somnat me varann, rest (haha) vilka tåg minnen vi har han å jag, han va så bortskämd så han fick ligga å fläka ut sej på sätet å ja låg på hans filt på golvet i djurkupén (DE E VA JA KALLAR KÄÄRLEK) Sen så har vi gjort såå himla mycke mer, vet inte hur ja ska klara en dag utan han, de kommer bli tungt, men nu får ja ta vara på alla dagar ja får me han istället, Min fiina fiina hund, som e precis som en människa, han förstår exakt allt som e hund inte ska förstå egentligen, annat äre me Nemo, han e bara en helt vanlig hund men bra ändå! :D

Imorgon lägger ja in fler bilder under dagen...

Lillan sover å ja ska äntligen ta mej min efterlängtade dusch! :D *Ahhhhh*

Hundarna får vänta till imorgon, dom hanns inte me ikväll!  :)

Good Night!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0